Welpen

WIE ZIJN WELPEN?

De jongens en meisjes van 8 tot en met 11 jaar van Scouting Mill spelen samen bij Welpen. We beleven iedere week leuke avonturen en de spannendste dingen, zoals in het donker het bos in, speurtochten lopen, vuur stoken en werken aan insignes.

Bij al deze activiteiten gebruiken we vaardigheden die bijdragen aan onze algehele ontwikkeling. We leren samen te werken en dingen zelf te ontdekken. Dit alles doen we onder leiding van enthousiaste vrijwilligers

Ben jij tussen de 8 en 11 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom bij de Welpen en speel mee in het Jungleboek!

Neem contact op via welpen@scoutingmill.nl , of meld je aan op onze aanmeldpagina.