Scouts

WAT ZIJN SCOUTS?

Scouts zijn jongens en meisjes van 11 tot 15 jaar, die in groepjes (patrouilles) hun spel spelen.
Het spel wordt steeds spectaculairder. Zo bouwen/pionieren ze vlotten, kabelbanen, hutten en vele andere imposante werken. Ze gaan creatief kamperen (vaak in het buitenland), waarbij ze zelf hun tenten opzetten en zelf koken.

Ook het jaarlijkse sportweekend van Scouting Mill is voor de Scouts een belangrijk evenement. Dit wordt gehouden in oktober en hierbij zijn ook andere verenigingen uit de regio welkom.

Bij de Scouts wordt verder aandacht besteed aan natuur, kaart en kompas, speurtochten, kooktechnieken en spellen.

De Scouts komen iedere week samen met telkens een afwisselend en avontuurlijk programma.

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de Scouts. Beleef hier samen met je nieuwe vrienden en vriendinnen supergave dingen. Leer pionieren, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Neem contact op via scouts@scoutingmill.nl, of meld je aan op onze aanmeldpagina.