Bevers

WAT ZIJN BEVERS?

De bevers is de speltak voor de jongste leden van scouting. We spelen een spelprogramma dat speciaal voor de leeftijdsgroep is geschreven, en dat zich afspeelt in een fantasiedorp: Hotsjitonia. Samen met Stuiter en de andere bewoners uit Hotsjitonia maken de bevers er een dolle boel van! We doen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren we spelenderwijs samen te werken onder leiding van deskundige vrijwilligers.

De bevers zijn herkenbaar aan een rode blouse. Verder dragen we een blauwe (spijker)broek en natuurlijk de groepsdas.
Naast de 'gewone' opkomsten op vrijdag heb je als bever bij onze scoutinggroep 1 logeerweekend vlak voor de zomervakantie (op onze eigen blokhut).
In april is er, elk even jaar, een gezamenlijk weekend met alle scoutinggroepen. Bij het gezamenlijk weekend wordt natuurlijk gezorgd dat je alles meemaakt, maar wel op een manier die bij de bevers past.

SPELTAK: BEVERS

Jongens en Meisjes van 5 tot 8 jaar

Vrijdag van 18:00 tot 19:30 uur

Contactpersoon: Maartje van Tienen

bevers@scoutingmill.nl

Ben jij tussen de 5 en 8 jaar? Wil je graag iedere week iets leuks te doen en hou je van lekker buiten spelen? Kom dan bij de Bevers van Scouting Mill! Hier doe je allemaal spannende dingen met kinderen die ongeveer even oud zijn als jij.

BEVERGIDS

De Bevergids is een gids speciaal voor bevers. In de gids neemt de nieuwsgierige Stuiter de bevers mee naar het dorp Hotsjietonia. Daar maken we door middel van voorleesverhalen en doe- en knutselopdrachten kennis met de bewoners van dit bijzondere dorp. De bevers kunnen zelf door de gids bladeren en de kleurpotloden erbij pakken. Maar er staan ook veel actieve buitenopdrachten in en activiteiten waarbij de bevers hulp nodig hebben van hun ouders en/of leiding. De Bevergids is te koop via de Scoutshop. Kijk hiervoor op de website van Scouting Nederland.

Neem contact op via bevers@scoutingmill.nl, of meld je aan op onze aanmeldpagina