Welkom bij Scouting Mill!

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op onze website!
Je kunt hier informatie vinden over veel leuke spannende, stoere uitdagende en gave activiteiten die wij doen!
Maar om alles te ervaren zou je gewoon eens langs moeten komen bij één van onze groepen.
Kijk maar op de Speltak-pagina’s!

Ontdek Scouting!

Bij Scouting kun je je op eindeloos veel manieren inzetten als vrijwilliger. De meeste Scoutingvrijwilligers ken je waarschijnlijk als leidinggevenden van een groep kinderen of jongeren. Maar wist je dat je je ook met andere kwaliteiten enorm goed kunt inzetten?
Op dit moment zijn we bijvoorbeeld op zoek naar een organisatietalent! Iemand die het leuk vindt om een groepje vrijwilligers aan te sturen. Vind jij elke week scouting teveel tijd kosten maar vind je het wel leuk om bijvoorbeeld één keer per jaar een onvergetelijk weekend te organiseren. Kun jij goed samenwerken? Meld je dan aan voor het A-team.
Misschien ben jij wel ontzettend handig en vind je het leuk om af en toe een zaterdag mee te helpen met allerlei klussen rondom de blokhut? Ook dan kunnen we je hulp ontzettend hard gebruiken. Laat het ons weten.
Of vind je het gewoon leuk om elke week anderhalf uur gezellig op avontuur te gaan met een groepje kinderen of jongeren? Versterk dan één van onze leidingteams. Neem bij voorkeur contact met ons via de contactpagina elders op deze site.